VI Targi 4D Grupy – decyzje, które kształtują rynek

8–9 września 2025 r. w łódzkim Hotelu Ambasador Premium odbyła się VI edycja Targów 4D Grupy – wydarzenia, które w krótkim czasie urosło do rangi jednego z najważniejszych spotkań w branży pokryć dachowych w Polsce. Jesienne wydarzenie zgromadziło rekordową liczbę uczestników: przedstawicieli ponad 70 hurtowni i 30 producentów, którzy w ciągu dwóch dni przeprowadzili setki rozmów zakończonych realnymi zamówieniami.

Miejsce, gdzie rozmowa staje się kontraktem

Targi 4D Grupy to wydarzenie zamknięte, skierowane wyłącznie do Partnerów i Dostawców sieci. Dzięki temu mają one wyjątkowo biznesowy charakter – niemal każda rozmowa prowadzi do współpracy i nowych projektów.

Jak podkreślają uczestnicy, wartością dodaną jest możliwość bezpośredniego poznania nowości produktowych oraz uzgodnienia szczegółów współpracy tu i teraz, bez wielomiesięcznych negocjacji.

Ze wstępnych obliczeń wiemy, że ponownie padło wiele rekordów wartości zamówień. To pokazuje, że Targi 4D to konkretne i efektywne narzędzie sprzedażowe dla Dostawców i realna przewaga konkurencyjna dla naszych Partnerów Handlowych – mówi Tomasz Piotrowski, Prezes Zarządu 4D Grupy. – Jako Grupa rośniemy w siłę i udowadniamy, że zrzeszone hurtownie to solidne marki, zapewniające wzrosty sprzedaży, mimo wyraźnego spowolnienia na całym rynku.

Nowi członkowie, nowe perspektywy

Jesienny event to także powitanie kolejnych hurtowników i producentów, którzy dołączyli do ekosystemu 4D. Dynamiczny rozwój bazy hurtowni potwierdza, że model oparty na lojalności i wspólnym wzroście działa. – To system win-win: im silniejsza jest Grupa, tym więcej korzyści dla każdego jej członka – podkreśla Urszula Rospond, właścicielka hurtowni Krosdach będąca w Grupie od 2021 roku.

Relacje, które procentują

Ważną częścią poprzedzającą dzień targowy była część szkoleniowa przeznaczona dla właścicieli hurtowni oraz wieczorna klubowa integracja, w której wzięło udział niemal 200 gości. To moment, w którym w jednej przestrzeni, przy stolikach koktajlowych, ale i na parkiecie, spotykają się właściciele hurtowni i menedżerowie firm Dostawców, wzmacniając wzajemne relacje i generując wartość dodaną.

W tej edycji, w strefie Wystawców Grand Grupa gościła firmy: Blachy Pruszyński, Corotop oraz IVT. Zainteresowanie ich ofertą wymagało organizacji zwiększonej przestrzeni wystawienniczej. Jednak wyróżnienie nie skończyło się wraz z Targami, a ma swoją kontynuację we wsparciu reklamowym online.

„Razem w górę” w praktyce

VI Targi 4D Grupy pokazały, że hasło Razem w górę! to strategia, która sprawia, że sieć rozwija się szybciej niż rynek. W atmosferze otwartości i wzajemnego wsparcia 4D Grupa umacnia swoją pozycję najdynamiczniej rozwijającej się zintegrowanej sieci hurtowni dachowych w kraju.

 

Dziękujemy wszystkim Partnerom i Dostawcom za obecność i aktywny udział. Kolejna edycja już za pół roku. Kierunek pozostaje ten sam: Razem w górę!