Wystawca GRAND VI Targów 4D Grupy

Na VI Targach 4D Grupy marka Corotop ponownie zwróciła na siebie uwagę branży – nie tylko jako producent innowacyjnych komponentów dachowych: membran, folii paroizolacyjnych i akcesoriów dachowych, ale również jako Wystawca GRAND.

Producent od lat udowadnia, że nie ma kompromisów między trwałością a nowoczesnością, a rozwiązania marki mogą wyznaczać standardy w zakresie ochrony i wentylacji dachów. 

Sebastian Staniszewski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Corotop

Jaki asortyment marka szczególnie promuje w roku 2025 i którym nowościom warto przyjrzeć się uważniej?

Zapytaliśmy Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Corotop, Sebastiana Staniszewskiego.

Rok 2025 to dla nas niezmiennie promocja naszych kluczowych i znanych od lat rozwiązań dla dachu, poddasza czy elewacji. Trudno mówić tylko o wybranych produktach, gdyż cały nasz asortyment tworzy spójne i dedykowane do konkretnych obszarów rozwiązania – kluczowe zarówno dla komfortu pracy dekarza jak i komfortu życia użytkownika.

Jeśli przyjmiemy kryterium nowości, to na pewno na podkreślenie zasługują:

  • termoizolacja nakrokwiowa Corotop Thermo PIR – to przełom w pracy dekarza, którego rola na budowie zdecydowanie wzrasta – po zakończeniu pracy dach nie tylko chroni dom przed wodą, ale może być kompletnie wykończony estetyczną nadbitką i zapewniać komfort cieplny oraz szczelność powietrzną, czyniąc go w pełni gotowym do użytku. Coś co do tej pory spoczywało na barkach kolejnych wykonawców i ekip a inwestor musiał odbierać niegotowy dach – teraz może to zrobić w jednym kroku i widzieć pełny efekt końcowy.

  • Corotop FIX – stworzona całkowicie od nowa rodzina tasiemek do klejenia i zachowania szczelności. Śmiem twierdzić, że najbardziej kompleksowa i dopasowana do potrzeb oferta taśm, do użytku zarówno wewnętrznego jak i zewnętrznego. Każda taśma to inna funkcja, inne właściwości klejące i zadania do wykonania, zaprojektowana optymalnie właśnie do konkretnego użycia. Nie zapominajmy też o najświeższym dziecku – Corotop GRIP – kleju w kartuszu.

Obie gamy produktów przebojem zdobywają rynek, są doceniane przez dekarzy i stają się nieodzownym elementem asortymentu naszych partnerów.

Korzystając z okazji i nieco podsumowując nasze wspólne małe święto – wrześniowe targi – dziękuję dotychczasowym partnerom za współpracę i zachęcam kolejnych do zapoznania się z naszym stale rozwijającym się asortymentem – myślę że jest godny zainteresowania.