Wiosenne targi i MBA z 4D, czyli gorąca tegoroczna wiosna
Wiosna w 4D Grupie stała pod znakiem owocnych spotkań – mieliśmy przyjemność organizacji III Wiosennych Targów, jak i szkoleń MBA z 4D przy współpracy z Dostawcami.
Wiosenne Targi 4D Grupa
Wcześniejsze edycje utwierdziły nas w przekonaniu, iż tego rodzaju wydarzenia są niezbędnym spoiwem Grupy, czego wspólnie ponownie doświadczyliśmy. Marcowe targi cieszyły się zainteresowaniem 28 Dostawców oraz 60 Partnerów i same liczby mogłyby stanowić niepodważalną laurkę wydarzenia. Przez kilkanaście długich i intensywnych godzin łódzki hotel Ambasador Plus stał się areną naszych interesów, merytorycznych rozmów, ale i integracji. Słowa Prezesa 4D Grupy, Tomasza Piotrowskiego, oddały zarówno atmosferę, cel przedsięwzięcia, jak i intencje funkcjonowania naszej sieci – nie da się ukryć, jak istotna jest każda składowa, a 4D Grupa to ludzie; ludzie, których łączą interesy i podobne zapatrywania.
MBA z 4D
Niedługo po targach rzuciliśmy się w wir szkoleń „MBA z 4D”. 4 miasta: Gdańsk, Poznań, Warszawa i Kraków, 5 Dostawców: Balex Metal, Corotop, Galeco, Rawlplug i Roto oraz 40 hurtowni. Wspólny mianownik? – połączenie biznesu i relacji. Tak, to słowa-klucze często przez nas używane, natomiast w kwietniu ponownie sięgnęliśmy po nie w nowym wymiarze.
Cykl dwudniowych szkoleń opierał się na poznaniu oferty wybranego, sztandarowego asortymentu każdego z Producentów, by następnie za sprawą warsztatów z Romanem Kawszynem z al fianco przekuć merytoryczną wiedzę w nowe umiejętności w kontaktach z klientami.
Tak, jak przyroda nie znosi próżni, tak widzimy, że w Grupie nie ma miejsca na stagnację. Gdzie i w jakim kolejnym przedsięwzięciu widzimy się? – zapewne okaże się już niedługo!